wtorek, 24 marca 2015

                                     18 / 52    KOSZYK

       Natknęłam się w necie na taki wielkanocny koszyk zrobiony na drutach niestety bez opisu.
 Denko zrobiłam bez problemu, bo to często wykorzystywany motyw w serwetkach, ozdobne obrzeże z kolei skojarzyłam z bucikami niemowlęcymi. Wzorku ścianki nie udało mi się rozszyfrować, zrobiłam więc wzorem siatkowym znalezionym w Sabrinie. Jakby komuś się spodobał to proszę schemat 3 (liczba oczek podzielna przez 3; w moim przypadku miałam 84 o). Wykorzystałam ze swoich zapasów Sonatę Aniluxu 150m / 50 gram.
    A może ktoś bystrzejszy pomoże w rozprawieniu się ze wzorem właściwego koszyka, bo siateczka na drutach przypomina za bardzo robótkę szydełkową, nie ujmując jej niczego.


3 komentarze:

  1. Śliczny koszyczek :)
    Naprawdę na pierwszy rzut oka wygląda, jakby był szydełkowy ;)
    Niestety nie umiem pomóc w rozgryzaniu wzorku:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci to wyszło! Uroczy
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny koszyczek :-) Pierwszy raz widzę koszyczek robiony na drutach - podziwiam Cię z całego serca.
    Niestety nie pomogę Ci ze wzorem koszyczka... bardzo mi przykro.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń