wtorek, 20 października 2015

                                     33, 34  / 52   Mitenki i czapka 
            
            Z resztek włóczek powstały moje pierwsze mitenki. Trzy  modele zaproponowała na swoim blogu Intensywnie Kreatywna. Miałam ochotę na dalszą zabawę z żakardem i wybrałam TEN projekt, z tym , że dorobiłam palec.
     Zapotrzebowanie na czapkę wyraziła moja siostra, zrobiłam więc czapkę POME wg świetnego wzoru Agaty Smektały. Użyłam dość grubej włóczki,  nie mogłam więc  powtórzyć motyw po raz drugi, tak jak zaleca autorka, czapka była by za długa.




     

2 komentarze:

  1. Czapka fajna, bardzo ładny wzór, ale mitenki wymiatają! Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mitenki :-) Przepiękny wzór i doskonałe kolory - bardzo mi się podobają :-)
    Czapka rewelacyjna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń