czwartek, 16 kwietnia 2015

                   
                        22 / 52                       SUMMERSIDE SHAWL

             Moteczek krwiście czerwonej  Cashmira Fine Alize  ( 350 m/ 100 g) zamieniłam w taką oto chustę wg PROJEKTU  Judy Marples. Po przerobieniu początkowych rzędów byłam pełna wątpliwości, czy włóczka się nadaje i wzór wydał mi się mało ciekawy. Trzykrotnie byłam bliska spuszczenia oczek z drutów. Ale myślę sobie może będzie dobrze i brnęłam dalej.
       Chusta świetnie się zblokowała i pokazała urodę wzoru. Będzie na imieninowy prezent dla przyjaciółki kochającej czerwień.


6 komentarzy:

  1. Piękna chusta i kolor, Twoja przyjaciółka będzie wniebowzięta;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Przepiękne chusta :-) Doskonały kolor i piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie zrezygnowałaś z dziergania jej, bo wyszła wspaniała chusta:)) Kolor i wzór cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego, podziwiam takie cuda i do tego taki fajny kolor, brawo! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest i jeszcze ten cudowny kolor :) Jaki piękny prezent będzie :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Podziwiam. Efekt znakomity. Wzorek i kolorek och i ach. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń