środa, 26 listopada 2014


                                        TEMPTRESS SHAWL

   Szukałam pomysłu na jeden motek Baby Silkpaca Lace i natrafiłam na taki projekt  Szal. Po zakupieniu i wydrukowaniu 11 stron opisu zwątpiłam, czy  z moim słabym angielskim poradzę sobie, ale trochę na dedukcję, trochę po omacku przebrnęłam. Ażur w tym szalu wyrabia się na prawej i lewej stronie robótki, oczek przybywa szybko, bo po dwóch oczkach krańcowych, z jednego oczka  wyrabiamy  trzy (przybywa więc 4 oczka po prawej stronie ), na lewej stronie zaś narzut na krańcach robótki. Włóczka niezwykle wydajna, z  40 gram  Malabrigo Baby Silkpaca lace ( 350 m / 50 g )  moje Temptress ma 1,5 metra i 45 cm w najszerszym miejscu.
    Tak wygląda podczas blokowania w pochmurny, mglisty dzień.

   Szal po blokowaniu;  starałam się bardzo, ale dalej jest ciemny, ponury dzień i zdjęcia takie sobie.




Druty 3,5 a border 4,0  

5 komentarzy:

  1. Śliczności :-) Piękny wzór i wspaniały kolor. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu, jestem zadowolona z wyboru tego wzoru i na pewno szybko go powtórzę. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie cienizny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ,i podziwiam za odwagę .

    OdpowiedzUsuń