piątek, 21 listopada 2014

                                 

         
                                   Fuksjowa chusta Sparrowette Shawl

    Pół roku minęło od ostatniego wpisu, abym wreszcie mogła coś pokazać; czyżby sweter z koła tak mnie zniechęcił? Chusty najszybciej schodzą mi z drutów, ta np po trzech dniach od momentu dotarcia do mnie włóczki. Włóczka to b. delikatna Baby Merino Drops (175 m / 50 gram ), zużyłam dwa moteczki. Chustę zrobiłam na zamówienie młodej mamy do otulenia małej córeczki. Mam nadzieję,że będzie się podobać. Darmowy wzór dostępny na Ravelry  TU

4 komentarze:

  1. Piękna robota:) Fajny kolortk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te piękne chusty a czy mogłabym poprosić o schemat tej fuksjowej i czekoladowej z borderem charuni będę bardzo wdzięczna Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam maila googadrank@wp.pl i z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń