wtorek, 5 listopada 2013





                          Cladonia Shawl

     Sześć dni temu zakupiłam na Ravelry wzór i tak przyjemnie się dziergało, że mam już gotowe dwie narzutki. Obydwie zrobiłam z włóczek ze starych, domowych zasobów. Pierwszą zrobiłam z mohair ekstra i podwójnej nitki angel, czyli takie sobie, ale w finale jestem zadowolona, a i resztki zostały wykorzystane. Trudności pojawiły się na zakończenie szala, przy picot bind off, ale odpuściłam i zakończyłam szydełkowymi pikotkami, stwierdziłam, że lepsze będą porządnie zrobione szydełkowe pikotki, niż nieporadne drutowe.
 W drugiej cladonii border zrobiłam z Magic Fine Yarn Art (5o% wełny i 50%acryliku 3oom w 100g),włóczka ułożyła się ciekawie w paski. Zużyłam niecały motek, ale w borderze jest aż 310 oczek.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz