czwartek, 18 lutego 2016

                                        5 / 52   Kardigan FLORRICK

   Z włóczki Lana Grossa merino  TU powstał taki zgrabny kardigan wg zakupionego PROJEKTU autorstwa Justyny Lorkowskiej. Jest tak świetnie rozpisany, że robiło się go jak po maśle.
Sweter jest bezszwowy, dziergany od góry, talię kształtują warkocze ze ściągacza z oczek przekręconych, smaczku całemu sweterkowi dodają warkoczyki na ramionach.





Dekolt wychodzi taki, że można go ubierać i na bluzkę i bez.
Na rozmiar S zużyłam niecałe  350 gram merino. Druty 3,75 mm.

7 komentarzy:

  1. Piękny sweterek.Wełenka cudna i wykonanie świetne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. To prawda wełenka niebywale milusia i przyjemnie nią się dziergało, wystraszyłam się po namoczeniu gotowego już swetra, bo podwoił swoją długość, po wyschnięciu wrócił na szczęście do pierwotnej formy, jeszcze milszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten sweterek:)) Elegancki wzór i piękne wykonanie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek :-) Świetny wzór i doskonały kolor - bardzo mi się podoba Twoja wersja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bardzo mi się podoba, normalnie mam chęć taki wydziergać . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Ten tył jest kapitalny i właściwie nadaje cały fason. Bardzo szykownie się prezentuje. Podziwiam staranne wykonanie, kolorek... wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a wzór jasno rozpisany polecam.

      Usuń